משלוחים מעל 299₪ חינם, אספקה בין 2-4 ימי עסקים. ייתכנו עיכובים עקב המלחמה

babyzone

It's a NewBorn Baby Kids World

הרשמה לניוזלייטר של בייביזון

הירשמי לניוזלייטר שלנו וקבלי עדכונים על המבצעים הכי חמים ו10% הנחה לקנייה ראשונה

מתנות ליולדת שתשמחו להעניק

מתנות ליולדת שתשמחו להעניק

הצטרפות של תינוק חדש למשפחה הוא אחד האירועים המרגשים ביותר והוא מרגש לא רק את המשפחה הגרעינית אלא גם את הסביבה.

בעוד שההורים רוצים בדרך כלל זמן עם התינוק, החברים מסביב יכולים להתחיל לחפש אחר מתנות ליולדת שיביעו את אהבתם ואת התרגשותם.

את המתנה אפשר להביא בפגישה הקרובה אך קל יותר לדאוג שזו תגיע במשלוח מהיר עד ליולדת כך שתהנה מפינוקים עד שתרגיש בנוח להיפגש.

בקטלוג המתנות שלנו אפשר למצוא שלל מארזי לידה יפיפיים ומושקעים וכן לבחור ממגוון של פריטים שיכנסו לתוך קופסת מתנה מגנטית שכיף לשמור.

בחירת מתנות ליולדת 

את המתנה כדאי להתאים לתקופה הראשונית של חיי התינוק ורצוי שהיא תשלב בין פריטים שהאם יכולה ליהנות מהם לפריטים שימושיים עבור התינוק. חיתולי טטרה מעוצבים, בגד גוף המתאים לעונת השנה, בובת בד נעימה, מגבת רחצה גדולה, הם חלק מהפריטים שיכולים להעניק לאם ולתינוק רגעים נפלאים.

הבחירה איזו מתנה להעניק ליולדת תלויה בגורמים שונים ובהם התקציב, הסגנון הרצוי והאמרה שרוצים להביע. כאן באתר תוכלו למצוא שפע של אפשרויות לבחירה ואנחנו עומדות לרשותכם למענה לשאלות וחשיבה משותפת בנוגע למה שהיולדת תקבל.

רק מוצרים איכותיים 

היום אפשר למצוא מוצרי תינוקות ומתנות ברמות איכות שונות.

המטרה שלנו היא לבחור את המוצרים האיכותיים ביותר בשוק, שימושיים וכמובן מלאי סטייל.

האיכות נמדדת בבד, בהדפסים, בתפירה ואפילו באריזה.

כל מוצר אשר מופיע באתר עבר בדיקה יסודית שלנו ונבחר לאחר שעמד בקריטריונים הגבוהים ביותר וכמובן תווי תקן כנדרש.

לצד האיכות אנחנו שמים דגש על בחירה התואמת את העונה ומוצרים שיהיו שימושיים. למשל, בגדי התינוקות תואמים תמיד את השנה כך שהם יגידו בדיוק בזמן המתאים ושלל מוצרי התינוקות מעוצבים ונעימים למגע ולמראה.

הדרך הפשוטה והנוחה להזמין מתנות ליולדת

הזמנת מתנות ליולדת יכולה להיות פשוטה ולהתבצע בכל שעה של היום ומכל מקום. כאן באתר ישנם שלל מארזים ומגוון מתנות כך שתוכלו לבחור את המתאימה ביותר מבחינת התקציב והסגנון שתרצו. לאחר מכן כל שיש לעשות הוא להמשיך להזמנה ואנחנו כבר נדאג למשלוח מהיר עד לכתובת הרצויה (בית החולים או בית היולדת).

אם יש לכם שאלות בנוגע להתאמת המתנה, התכולה או שאתם לא בטוחים מה הכי מתאים לסגנון של היולדת ורוצים להתייעץ, אנחנו כאן בשבילכם. שיחה אחת ונשמח לבחון יחד אתכם את האפשרויות השונות ולבחור את המתנה שאתם תשמחו להעניק והיולדת תשמח לקבל.

הוספת את המוצר לעגלת הקניות שלך

שימי לב ❤️, המשלוח חינם בקניה מעל 299₪