משלוחים מעל 299₪ חינם, אספקה בין 2-4 ימי עסקים. ייתכנו עיכובים עקב המלחמה

babyzone

It's a NewBorn Baby Kids World

הרשמה לניוזלייטר של בייביזון

הירשמי לניוזלייטר שלנו וקבלי עדכונים על המבצעים הכי חמים ו10% הנחה לקנייה ראשונה

התפתחות התינוק 3-6

בשלב זה אתם שמים לב שהתינוק הקטן שלכם כבר לא כל כך קטן. עלייה במשקל והיכולת לנוע גורמים לנו להינות איתם בכיף. בשלב זה ,שרירי הצוואר של התינוק חזקים יותר והוא יוכל להתגלגל על ​​הצד שלו ולעשות גם סיבוב בטן. ככל שיתקדמו בגיל חלק מהתינוקות יתחילו להראות שהם מעדיפים לשבת, כך שזמן המשחק יכול להתחיל לקבל טוויסט חדש.

אם התינוק שלכם התחיל להתהפך בעצמו, שימו לב לבטיחות ותמיד ודאו שמישהו צופה בו. 

 התהפכות מחזקת את שרירי הגב והכתף של התינוק כמו גם הקורדינציה, תיאום גופני ואימונים לקראת כישורי זחילה, לא בזמן הקרוב אך גם לא רחוק מידי.

פעילויות מהנות: עודדו את החקר על ידי הפיכתו למהנה עבור הסקרן הקטן שלכם. צעצועים מוזיקליים, אורות בהירים, צבעים מהודרים ממשיכים למשוך את תשומת ליבו של התינוק. גירוי חושי חזותי ומגע מאפשר לתינוק לחקרו ולנסות להושיט יד (היי, יש לי אצבעות ואני יכול לתפוס את הצעצועים שלי!) לכל מה שנמצא באופק.

הקטנטן שלך לומד כל הזמן על תקשורת אם כי זה נראה כמו תנועה חד כיוונית לעת עתה. הדיבור איתו מאפשר לו לספוג את דבריכם, כך לומד התינוק. הקול שלכם הם אחד הצלילים הראשונים ששמע לפני הלידה ואנחנו יודעים שהתינוקות לומדים דרך היכרות. לכן, המשיכו לדבר לתינוקכם בזמן החלפת החיתול שלו, זמן אמבטיה, לפני זמן הצהריים ובכל זמן עירות אחר. נגמר לכם הנושאים “לשוחח עליהם”? להלן כמה רעיונות כיצד להתחיל את השיחה.

פעילויות מהנות:החזיקו את התינוק על הברכיים ואמצו את הזמר בתוככם, אל תדאגו להיות מושלמים, לקהל שלכם בכלל לא יהיה אכפת אבל יהיה מאוד מעוניין לשמוע את הצלילים, העוצמות והצלילים המשתנים (גם אם תזייפו מידי פעם). סבים וסבתות שאולי מכירים פחות חרוזים לילדים אינם צריכים לדאוג – פשוט לשיר שיר (או להמציא!) שהם מרגישים בנוח או פשוט להשמיע מוסיקה לתינוק – התינוק יהיה מאזין מאושר עם כל הצלילים והמנגינות האלו ואולי אפילו תקבלו “קווו” בתגובה. 
מעט מקבל משמעות לטווח הארוך באימון כישוריו החברתיים והקשבה. 
אתם יכולים גם לקרוא ספר עם תינוק.
תוהה מדוע התינוק שלכם בוכה כשאתם מתרחקים או שכולו מחייך כשהוא רואה את הפנים שלכם? מחקרים הראו כי תינוקות סורקים ומזהים פנים וזה נותן להם תחושת ביטחון כאשר הם רואים פרצופים מוכרים.

פעילויות מהנות: שחקו את משחק הפנים עם התינוק – השכיבו אותו על מיטה או ספה, או תומכים בו על הבטן – ועשו פרצופים!  זה הזמן לאימון םני הגומי שלכם: חיוך, צחוק, הוצא את הלשון ונענעו את הראש. אל תתפלאו אם הוא ינסה לחקות אתכם, זה רק גילוי עצמי שמתרחש. 

זה פשוט לעשות ועוזר לעורר את הכישורים החברתיים של התינוק (מקדם קשר וללמוד לקבל גם חיבה!), התפתחות רגשית וחזותית. 

לחלופין, לתפוס בובה או כרית ולשחק איתו “קוקו”. התבונן בתגובות הפנים שלו, תנועת הבובה / הכרית בשילוב עם הקול שלכם מאפשרים לו לגלות מחבואים ומביא את עיניו להתמקד גם בחפצים נעים כדרך להגיב לגירויים חיצוניים.

זמן המשחק אמור להיות מהנה, אך אם תינוקות מתחילים להתנועע בעצבנות או להסיט את מבטם, הוא עלול להיות משועמם או עייף. עקבו תמיד אחר הרמזים של התינוק במקום להכריח אותם לעבור משהו שלא מעניין אותם. גירוי יתר עלול גם לגרום לתינוקות לאי שקט, לכן הימנע מלעשות יותר מדי בפרק זמן קצר.

 ליהנות מהרגעים המאושרים ומוכן עם המצלמה לתפוס רגעים של אושר יחד !!

הוספת את המוצר לעגלת הקניות שלך

שימי לב ❤️, המשלוח חינם בקניה מעל 299₪