משלוחים מעל 299₪ חינם, אספקה בין 2-4 ימי עסקים. ייתכנו עיכובים עקב המלחמה

babyzone

It's a NewBorn Baby Kids World

הרשמה לניוזלייטר של בייביזון

הירשמי לניוזלייטר שלנו וקבלי עדכונים על המבצעים הכי חמים ו10% הנחה לקנייה ראשונה

התפתחות התינוק 9-12

הסייר הקטן שלכם צובר ביטחון עם כל ציון דרך התפתחותי שהושג. בשלב זה יתכן שחלק מהתינוקות כבר עומדים בהליכה או בלי עזרה. אל תדאגו אם הקטן שלכם עדיין לא התחיל ללכת, כיוון שרוב התינוקות עושים זאת בסביבות 15 חודשים בערך. עד אז, המבוגרים יטופלו במיני מרתונים כשהם מתרוצצים מסביב, ויחקרו את סביבתם הקרובה.

רוב התינוקות זוחלים על ארבע, אבל אם שלך עושה את זה על הגחון, זה גם בסדר גמור. הוא מתכונן למצב אנכי ומנסה להבין כיצד להגיע לשם. 

פעילויות מהנות: הסייר הקטן שלכם עובד על שרירי הרגליים ועל התיאום הגופני במטרה לדחוף את עצמו למעלה. עודדו משחק על פלטפורמה מעט גבוהה יותר כמו שולחן נמוך או כיסא נמוך על ידי הנחת צעצועים עליו ולגרום לו להגיע אליהם. באופן אינסטינקטיבי, הוא ינסה לעבוד על כישורי האיזון שלו כדי לתמוך בעצמו כלפי מעלה. כשהוא אכן קם, תחשפו חיוך גדול ותעודדו אותו בקול רם, כיוון שהתינוקות נהנים מהאישור החיובי על משהו שנעשה נכון ,זה חלק מכישורי התקשורת, אם כי הוא לא יכול לומר “תודה” אבל הוא בטוח יסתכל לכם בעיניים עם חיוך מאושר!

צופה נלהב זה ממשיך ללמוד על סביבתו. פריטים יומיומיים כמו השלט הרחוק או הטלפון מעוררים את העניין שלו, וזו רק ההתחלה של למידה מכם!

פעילויות מהנות: חושבים שהוא לא צפה כשחלפתם ערוץ טלוויזיה? הוא מכיר את הדבר הזה עם הכפתורים בידיים שלכם והוא מגיע לשים עליו גם את הידיים! תנו לתינוק לחקור את זה וזה בטוח יעשה אותו  מאושר. פריטים יומיומיים ממשיכים להיות מהנים עבור התינוק שלך. מה דעתך על קופסת הפתעה בשבילו? פשוט תפסו קופסה נקייה והכניסו פריטים שונים שנמצאו בביתכם (למשל מפתחות, עטים, נייר, מחשבון, צעצוע ממולא) – הסייר הקטן שלכם ייהנה להוציא דברים מהקופסה ולגעת בכל אחד מהם, לחדד את כישוריו החושיים יכולות גילוי עם טקסטורות משתנות, כפתורים, חומרים, צלילים וכו ‘.

מוסיקה ותנועות גופניות הם חלק ממסע הלמידה של התינוק. למרות שהוא אולי לא מצליח להבין את הטקסטים (עדיין!), המנגינות והצלילים המשתנים שומרים על דברים מהנים.

פעילויות מהנות: להפעיל את המוסיקה ושירו יחדיו! עקבו אחר המילים ובצעו פעולות מוגזמות או תנועעו את הגוף ,זה יעודד את ילדך לזוז גם הוא, ויפתח את המוטוריקה הגסה שלו. בזמן שחשיפת ילדכם למוזיקה נקשרה להיות מועיל הלהתפתחות המוח של הילד. אם הוא התחיל לעמוד או ללכת, תגרמו לו לנענע את הגוף לצלילי המוסיקה ,  בטוח יהיה לו זמן מדהים!

הם אומרים שחיקוי הוא הצורה הטובה ביותר לחנופה – זה יכול להיות ישים רק אם הקטן שלכם מחקה את מה שאתה מחשיב כ”נכון “. למרבה הצער, הם אינם מסוגלים להבדיל בין נכון ולא נכון, לכן מבוגרים,הגיע הזמן לשים לב כיצד אתה משוחח ומתקשר עם אחרים.

פעילויות מהנות: צא למשחק של חיקויים ובקשו מהתינוק שלכם לחקות פעולות שאתם מבצעים. 

התחלו עם קלים כמו לחשוף חיוך גדול, לגעת בראש שלך, לגלגל כדור, למחוא כפיים בידיים. כל אותם צחקוקים וצחוק לא רק מחזקים את מסע הגילוי העצמי שלו אלא גם עוזרים להדק את הקשר עם התינוק שלכם כששניכם נהנים מרגעי כיף יקרים כמו אלה יחד!

עכשיו, כשהתינוק שלך הגיע ליום הולדת הראשונה שלו, ישמיך בצמיחה הגופנית שלו והיבטים מרובים של התפתחותו. אין דבר כמו התמימות והטוהר שלהם, לכן תהנו מהזמן המשותף בזמן שהם מגיעים לשלב הבא בחייהם. כהורים, המשאלה שלנו עבורם היא להיות בריאים ומאושרים, והם תמיד יהיו ילדים בעינינו.

הוספת את המוצר לעגלת הקניות שלך

שימי לב ❤️, המשלוח חינם בקניה מעל 299₪