משלוחים מעל 299₪ חינם, אספקה בין 2-4 ימי עסקים. ייתכנו עיכובים עקב המלחמה

babyzone

It's a NewBorn Baby Kids World

הרשמה לניוזלייטר של בייביזון

הירשמי לניוזלייטר שלנו וקבלי עדכונים על המבצעים הכי חמים ו10% הנחה לקנייה ראשונה

התפתחות תינוק 6-9

איך הזמן טס והקטנטן שלכם פיתחו עכשיו כמה כישורים נאים שכנראה מעלים הפתעות וחיוכים על הפנים שלך! בשלב זה הוא אמור להיות מסוגל לשבת היטב ללא תמיכה ואולי אפילו לנסות לזנק קדימה לזחילה, או אפילו להזיז את הטוסיק כדי לנוע. מעכשיו תתכוננו להיות עסוקים!

עכשיו שהוא יכול לשבת ולהושיט יד לצעצועים שלו, אין דרך לעצור אותו, הוא נהנה להתבונן בסביבתו (גם אתם כלולים !) ולומד דרך צפייה.

פעילויות מהנות: הוא אוהב לנסות צעצועים חדשים וחפצים שמרגשים אותו – המשיכו להביא את אלה שיש להם מוסיקה, צלילים, או שיכולים לנוע למעלה או למטה בלחיצה על כפתור. הבונבון שלכם אולי לא יודע ללחוץ על הכפתור הזה עדיין, אבל בבוא העת הוא יראה לך שהוא יכול. חזרה והתניה עוזרים לאחסן נתונים במוחם עד שיום אחד התינוק מראה באופן בלתי צפוי את מה שלמד.

 הוא בדרך לגלות שפעולות מביאות לתוצאות, וזה מתורגם לסיבה ותוצאה

שמתם לב שהקטנטן שלכם צופה בך במהלך היום שלך? מדוע לא להכניס אותו למעורבות גם כן, אז הוא יצטרך לגעת בדברים של אמא או אבא, אבל וודאו שגם הם בטוחים לתינוק לפני שנותנים להם לחקור.

פעילויות מהנות: פריטים בבית יכולים להיות כלי משחק מהנים גם עבור הלומד הסקרן שלכם, אתם רק צריכים לתרגל יצירתיות. קופסת מתוקים משמשת כמו שייקר, דליים וקופסאות הופכים לתופים. מגזין יכול להעסיק את התינוק עם דפיו הצבעוניים, או שהתינוק יכול להתאמן על הפיכת הדפים באצבעותיו הקטנות, תוך שימוש באחיזת צבת ושיפור במיומנויות מוטוריות עדינות. 

מראות- תינוקות אוהבים לראות את ההשתקפות שלהם – הכל חלק מהגילוי העצמי

מכיוון שהקטן שלך עומד לעבור לזחילה, זמן הרצפה עוזר לעודד היכרות וחקירה בשטח. הגיע הזמן להזיז את הגוף הקטן הזה!

פעילויות מהנות: שטיחי רצפה מרופדים / שטיחי משחק הם חובה! הם הופכים את אזור המשחק למוגן יותר כך שהתינוק יכול לנוע בלי להחליק. במידה והוא מתהפך אתם יכולים להיות רגועים שהוא לא נוחת על הרצפה הקשה. 

עודדו את הזוחל לעתיד שלכם  להושיט יד לצעצועים שלו, כך שהוא יניע את ישבנו, רגליו וזרועותיו בתיאום הגופני שלו כדי להשיג אותם. תנו לו ללמוד “לעבוד” בשביל זה. וכשהוא מגיע לצעצוע, שלחו לו חיוכים שמחים עם מילות עידוד כמו “עשית את זה!” ו”כל הכבוד! ” התינוק מתחבר לשבחים חיוביים אלה כחלק מהתפתחות התקשורת.

אם התינוק שלכם התחיל במוצקים ?? עם תרגול מסוים, זמן לא רב, התינוק יכול להאכיל בכוחות עצמו כאשר המשפחה אוכלת את ארוחותיהם.

פעילויות מהנות: במהלך הארוחות או בין הארוחות, הצעת ביסקוויטים לתינוק או חטיף שהתינוק יכול להחזיק בהאכלה עצמית עוזרת לחיזוק התפתחותו הקוגניטיבית בכל הנוגע להאכלה. תינוק יכול לתפוס ולהניע את ידו (פעולה) ואת האוכל לכיוון פיו לאכילה (תוצאה). זה צריך להיעשות רק אם נוח לכם לגמרי והתינוק מסוגל לשבת זקוף ללא תמיכה, שרירי הצוואר יציבים מספיק והוא התחיל במוצקים. יש לתרגל עם פיקוח מבוגרים. 

תינוק אולי לא יסתדר בפעמים הראשונות, אך תרגול עקבי מקרב אותו להשגת מטרתו (אוכל בפה!)

עכשיו, כשהבונבון הפעיל הקטן שלכם מתחיל להתקדם ולומד להיות עצמאי, ודאו שהאזור ידידותי לילדים עם חפצים מסוכנים שמורחקים ממנו. אפילו פריטים קטנים כמו גולות או נייר מכתבים או מספריים יכולים להוות איום. מבוגרים, הגיע הזמן לבנות את הסיבולת שלך ולהתכונן לרדוף אחרי החמוד שלכם!

הוספת את המוצר לעגלת הקניות שלך

שימי לב ❤️, המשלוח חינם בקניה מעל 299₪