משלוחים מעל 299₪ חינם, אספקה בין 2-4 ימי עסקים. ייתכנו עיכובים עקב המלחמה

babyzone

It's a NewBorn Baby Kids World

הרשמה לניוזלייטר של בייביזון

הירשמי לניוזלייטר שלנו וקבלי עדכונים על המבצעים הכי חמים ו10% הנחה לקנייה ראשונה

התפתחות התינוק 0-3

תינוקות מביאים שמחה גדולה ואין דבר כיף יותר מלהתכרבל עם הקטנטנים שלנו. 

תינוקות אוהבים גם חיבוקים ונשיקות , מגע עור הוא אחת הדרכים להתחבר לתינוק שלך.

בימיו הראשונים התינוק אוכל וישן מרבית מהזמן ,אט אט זמן הערות יגדל ומלבד האכלה, ישנן דרכים אחרות להעסיק את התינוק החדש שלך וכולם יכולים לקחת חלק בכיף!!

בשלב זה התינוק שלכם עובר מראיית צללים לתמונות גדולות כמו פנים ויכול להגיב למקור אור (האקדמיה האמריקאית לרפואת ילדים).

פעילויות מהנות: במהלך החלפת חיתול או בזמן ערות התינוק , תינוקות אוהבים סימולציה חזותית שתעורר את הסקרנות הזו. דפוסים בצבעים מנוגדים בשחור-לבן או בצבעים עזים כמו אדום וירוק, הם צבעים אליהם התינוקות נמשכים ויכולים לסייע בפיתוח הראייה. 

נצלו את הרגעים האלה כדי לדבר עם התינוק שלכם על מה שאתם רואים, כמובן בהתחלה תרגישו שאתם מדברים לעצמכם ,אבל פתאום וברגע אחד זה יקרה והתינוק יתחיל לחזור אליכם בתגובה.

בשלב זה תינוקות קולטים צלילים מסביבתם, משאית צופרת או קול רעמים יכולים למשוך את תשומת ליבם ועם הזמן הם לומדים כי אלה הם חלק מחיי היומיום מכיוון שהם הגיוניים לדברים סביבם.

פעילויות מהנות: השמעת מוזיקה רכה ברקע יכולה לעזור לתינוק להכיר רעשים אם הבית שקט מדי ביום. חומרים פשוטים כמו שקית ניילון יכולים להנעים את התינוקות גם בזמן שהם מלהיבים לחקור. תן לתינוק לנער רעשן ולעודד גם קשר עין יד.

מי אומר שתינוקות צעירים מכדי להתאמן? תנועות עדינות יכולות לעזור להם בהתפתחות השרירים ולעודד אותם לבעוט ברגליים ולהניף את הידיים. הקפידו תמיד להשתמש בכוח קל ובתנועה איטית.

פעילויות מהנות: השכב תינוק על גבו, כופף והאריך רגליים לסירוגין כאילו הוא מדווש על אופניים. זוהי גם שיטה להקל על תנועות המעיים ! נסה תנועות שונות כגון כיפוף זרועותיו לעבר חזהו והתכופפות החוצה כדי להניח אותן ישר ולראות אותו מחייך אליך בחזרה. הקדישו מגע של עור ועור עם עיסוי גוף לתינוק והקפידו תמיד על ביצוע תנועות ארוכות ועדינות מבלי למשוך את עורו העדין של התינוק. זה יכול להיות גם רומן לילי כחלק משגרת השינה. תינוקות נהנים ממגע עור, וזו דרך נפלאה לקשר עם התינוק. בזמן שאתה מעסה אותו, הסתכל בעיניו וספר לו מה אתה עושה או שר לו שיר, ובקרוב התינוק יוכל לזהות את קולכם !!

אל תשכחו מזמן הבטן, אך הקפידו לעשות רק כאשר התינוק מסוגל להרים מעט את צווארו. זמן התחלה ממוצע הוא בערך בן 2 חודשים, תלוי גם בהתפתחות התינוק שלך.

פעילויות מהנות: לא כל תינוק יאהב להיות על הבטן, אז הפכו פעילות זו ללא דמעה. נפנפו בצעצועים מצפצפים,  מחאו כפיים בעדינות וקראו בשמו כדי למשוך את תשומת ליבו. מזרן פעילות יכול לעזור לעודד פיתוח מיומנות מוטורית ,צבעים עזים ומרקמים שונים בהישג ידו של התינוק יעוררו את סקרנותו.

תינוקות שמחים לחקור את סביבתם וזו דרך נהדרת עבור המשפחה להיקשר עם התינוק החדש. אם יש אחים גדולים יותר, תנו לו או לה להיות מעורבים גם כך האח הגדול או האחות הגדולה יוכלו ליהנות מכיף של זמן משחק עם הקטן המתוק!

הוספת את המוצר לעגלת הקניות שלך

שימי לב ❤️, המשלוח חינם בקניה מעל 299₪