משלוחים מעל 299₪ חינם, אספקה בין 2-4 ימי עסקים. ייתכנו עיכובים עקב המלחמה

babyzone

It's a NewBorn Baby Kids World

הרשמה לניוזלייטר של בייביזון

הירשמי לניוזלייטר שלנו וקבלי עדכונים על המבצעים הכי חמים ו10% הנחה לקנייה ראשונה

6 חודשי אושר – על התפתחות התינוק בגיל שישה חודשים

מרגע הלידה אנחנו עוקבות אחרי התינוק שלנו בהתפעלות, מודדות כל מחווה ותנועה, אוגרות חזק את זיכרון החיוך הראשון. אם בשבועות בראשונים לחייו הוא מבלה בעיקר בשינה ובאכילה, הרי שלקראת גיל חצי שנה אנחנו מוצאות את עצמנו מוקסמות מאוסף של ציוני דרך התפתחותיים, קטנים ומשמעותיים בחייו. סימני ישיבה ראשונה, עניין גובר בחפצים ועוד ועוד.  לרגל חגיגות חצי השנה, כל מה שרצית לדעת על התפתחות הבייבי שלך, מחכה לך כאן

לאן הזמן עף? רק לפני רגע הוא עוד פינק אותך בסלטות בבטן והנה פתאום הוא כבר בן שישה חודשים. אם גם את, ממש כמונו, מתרגשת מכל שלב קטנטנן בדרך, חושבת כיצד להעשיר ולפתח אותו, משוטטת בבקרים בחנויות לתינוקות ונודדת בלילות בחנויות און ליין לתינוקות בחיפוש אחר צעצועי התפתחות, אל דאגה! הצוות שלנו בבייביזון ריכז עבורך את כל המידע שאת צריכה לדעת, מתחילות?

לפני שמתחילות, מילה מאתנו

כאמא לאמא, חשוב לנו לומר לך כי תהליך ההתפתחות של התינוק שלנו הוא תהליך מורכב, דינמי וייחודי. למעשה, הוא מתחיל עוד לפני הלידה. את ודאי יודעת כי הבייבי שלך יחיד ומיוחד ולכן אין תינוק שהתפתחותו זהה לזו של אחרים. לכל תינוק יש את הקצב שלו ולכן תחומי התפתחות מוטוריים, חברתיים ושפתיים, מתעצבים ומבשלים באופן שונה אצל כל אחד ואחד. 

מה בין הבטן לגב?

אם בלילה עדיף להשכיב את התינוק שלנו על הגב, הרי שביום כדאי ומומלץ מאוד להשכיב אותו גם על הבטן. השכיבה על הבטן במהלך הערות, מעודדת התהפכות, מקדמת תהליכי תנועה ותורמת המון להתפתחות התקינה של התינוקות שלנו. מה לעשות שרובם, איך נאמר פחות מחבבים את השכיבה על הבטן? אם קשה לו, תוכלי לעזור לו באמצעות הנחת שמיכה נעימה מתחת לבית החזה, אשר תסייע לו ביציבה. הכיני לו סביבת ג’ימבורי ביתית וכיפית, משטח נעים ויציב שיאפשר לו להזדקף וצעצועים מסקרנים ומדליקים שיעודדו אותו להרים את הראש ולחזק את חגורת הכתפיים. 

מתהפכים ומתחילים לנוע

נכון, הם לא ממש נעים, אבל הם נהנים להניע אברי גוף ולגלות טווח חדש של תנועה. החל מגיל חצי שנה, נוכל לראות כי בשכיבה על הגב, התינוק שלנו פתאום מרים את רגליו, תופס את כף הרגל ומתאמן על היפוכים מהגב לבטן. איזה כיף לגלות יחד איתם את ההפתעה שביכולת החדשה הזו? האם כבר גיליתן שיש לכן בבית שחיינים?  כאשר התינוק שלנו שוכב על הבטן, הוא יעשה תנועות הדומות לחתירה במקום, יתרומם על ידיים ישרות, ינסה להזדקף ויעביר משקל מיד ליד, עד לגלגול ואפילו היפוך קטן. זכרו כי ככל שתייצרו עבורם סביבה מגרה ומעניינת התואמת את הגיל, כך תאפשרו להם חוויות והתנסויות שיתרמו להתפתחות שלהם.

צעצועי התפתחותצעד צעד לצד התינוק שלנו

עבור הבייבי שלנו, כל יום הוא יום חדש ומלא בחוויות מרגשות. הוא לומד להכיר את העולם ולחוות אותו באמצעות החושים. לאט ובזהירות הוא מכיר את גופו ולומד לשלוט בתנועה וביכולת ההשפעה שלו על הסביבה. צעצועים שונים וצעצועי התפתחות בפרט, הם דרך נהדרת לסייע לו ללמוד את הסביבה. בגיל הזה מומלץ לבחור בצעצועים המעודדים תנועה- צעצועי משיכה, משחקי השחלה ודחיפה ועוד. לא פחות חשוב לבחור את צעצועי ההתפתחות בהדרגה, בהתאם לגיל וליכולת, לגוון ולהציע צעצוע אחד בכל פעם, על מנת שלא להציף את התינוק בגירויים. 

לסיכום,

המסע ההתפתחותי של התינוק שלנו, הוא המסע שלנו לא פחות. כאימהות, אנחנו רוצות את הטוב ביותר עבורו: סביבה חמה, מטפחת ועשירה בכלים שיאפשרו לו לגדול ולהתפתח. אל תשכחו לעצור מדי פעם, להקשיב לו ולא פחות, לעצמכן וכמובן ליהנות מהדרך!

הוספת את המוצר לעגלת הקניות שלך

שימי לב ❤️, המשלוח חינם בקניה מעל 299₪