משלוחים מעל 299₪ חינם, אספקה בין 2-4 ימי עסקים. ייתכנו עיכובים עקב המלחמה

babyzone

It's a NewBorn Baby Kids World

הרשמה לניוזלייטר של בייביזון

הירשמי לניוזלייטר שלנו וקבלי עדכונים על המבצעים הכי חמים ו10% הנחה לקנייה ראשונה

משלוחים ליולדת בבית חולים העמק עפולה – Babyzone

המתנות המושלמות ליולדת של Babyzone במשלוחים ליולדת בבית חולים העמק עפולה!

משלוחים ליולדת בבית חולים העמק עפולה

מחפשים משלוחים ליולדת בבית חולים העמק עפולה? אל תהססו להתקשר אלינו או להכנס לאתר ולהזמין

אנחנו האמהות של babyzone מאחלות להורים הטריים המון מזל טוב ואהבה אינסופית לתוספת החדשה למשפחה. לכם המשפחה והחברים שרוצים לפנק במתנת לידה מיוחדת ואיכותית דאגנו לאתר נוח במיוחד בו המוצרים האיכותיים של המותגים המובילים בארץ ובעולם תחת קורת גג אחת.

קופסא מגנטית בעיצוב ייחודי של המותג הצעיר והמדובר Babyzone –הקופסא משמשת לאחסון מזכרות של התינוק ופריט דקורטיבי יוקרתי. בקופסא המותגים המבוקשים ביותר מהארץ ומהעולם שכל אמא ואבא ירצו לקבל לתינוק החדש. בתור אמהות אנו מודעות לחשיבות שהמוצרים יהיו איכותיים וכמובן גם שימושיים.

כך נולדו מארזי הלידה של Babyzone, עיצבנו מגוון רחב של מארזי לידה שמתעדכנים מעת לעת לפי העונות וקולקציות חדשות, סוגים שונים של מארזי לידה המשלבים טקסטיל, צעצועי התפתחות, מוצרי טיפוח ואמבטיה וגם פינוק ליולדת, לכל מארז לידה אנו מצרפות מגנט מעקב התפתחות בעיצוב מקורי שלנו בו ההורים יוכלו לתעד את שלבי ההתפתחות ואבני הדרך של התינוק. הניסיון שלנו בחיפוש אחר המתנה המושלמת ליולדת הוליד את מארזי הלידה שלנו, הרכב המוצרים במארז נבנו תוך הקפדה על סטייל מושלם מבלי לגרוע מהפרקטיות להורים הטריים ולבייבי.

באתר תוכלו למצוא מגוון רחב של מארזי לידה וקטגוריה נוספת של מתנות ליולדת בגוונים וסוגים שונים. רוצים להרכיב מארז משלכם ? צרו מארז בהרכבה עצמית:  בחרו צבע קופסא, הוסיפו לסל את הפריטים הנבחרים, כתבו ברכה ואנו נשלח באהבה גדולה. צריכים עזרה ? אנו כאן לשירותכם בשמחה בטלפון/ ווטסאפ 072-3943374

כיוון ששהות היולדת בבית החולים קצרה מאוד, ישנה חשיבות לבצע הזמנה עד השעה 10.00 בבוקר -על מנת שהמארז ישלח באותו היום. ניתן לצרף להזמנה זו בלוני הליום בעלות נוספת ( טלפונית).

לא הספקתם ? קיים מערך משלוחים לכל רחבי הארץ בין 2-4 ימי עסקים.

משלוחים ליולדת בבית חולים העמק עפולה מהיום להיום עם המתנות המרשימות ביותר! מארזי לידה, מתנות לתינוק, טקסטיל, בגדי תינוקות ועוד.

 

 

הוספת את המוצר לעגלת הקניות שלך

שימי לב ❤️, המשלוח חינם בקניה מעל 299₪