משלוחים מעל 299₪ חינם, אספקה בין 2-4 ימי עסקים. ייתכנו עיכובים עקב המלחמה

babyzone

It's a NewBorn Baby Kids World

הרשמה לניוזלייטר של בייביזון

הירשמי לניוזלייטר שלנו וקבלי עדכונים על המבצעים הכי חמים ו10% הנחה לקנייה ראשונה

מתנה ליולדת בהרכבה אישית

מתנה ליולדת בהרכבה אישית או מתוך מגוון מארזי הלידה שלנו

מתלבטים מהי מתנת הלידה האידאלית ? אתם יכולים להפסיק לחפש, יצרנו עבורכם שילוב של מוצרים הכי שימושיים שיש כמתנת לידה עם מארזי לידה מפוצצים בסטייל.

מתנה ליולדת בהרכבה אישית או מתוך מגוון מארזי הלידה ההורסים שעיצבנו באתר, כל מארזי הלידה שלנו מגיעים ארוזים בקופסא מגנטית יוקרתית בעיצוב babyzone בתוספת מגנט התפתחות מהמם/

המתנה מגיעה כשהיא ארוזה, בפנים יהיו הפריטים שיבחרו על ידכם והיא תגיע במשלוח עד ליולדת. אצלנו, המוצרים מתעדכנים כל הזמן והם מתאימים לאופנה, למזג האוויר ותמיד מכילים פריטים איכותיים. לנוחיותכם, תוכלו לבחור במארז שכבר יצרנו עבורכם או להרכיב את המתנה באופן אישי.

מארזי לידה

באתר תוכלו למצוא מגוון רחב של מארזי לידה מוכנים. בתוך מארז יפיפה מחכים ליולדת מוצרי איכות מיוחדים, שימושיים ושתואמים את תקופת ההורות הראשונית. כל מוצר הנמצא בתוך המארז נבחר בקפידה רבה עם דגש על חומרים איכותיים, התאמה לעונות השנה ושימושיות. אתם יכולים לבחור מתנה ליולדת לפי התקציב, מין הילוד או התכולה.

הרכבה אישית 

קופסאות המתנה היפיפיות יכולות להיות מותאמות באופן אישי ליולדת. אתם יכולים לראות את כל המוצרים שיש באתר ולהרכיב את המתנה המושלמת לדעתכם. את ההרכבה תוכלו לבצע בהתאם לתקציב שלכם ולבחור מבין כל המוצרים שתמצאו באתר. 

תקציב, פריטים, קונספט

הרכבת המתנה או בחירת המארז המוכן, מביאה בחשבון שלושה פרמטרים עיקריים: תקציב, פריטים וקונספט.

  • תקציב – אתם יכולים לקבוע את התקציב שעומד לרשותכם. אתם יכולים לקנות לבדכם, להתארגן עם חברים נוספים או חברים לעבודה. בכל תקציב תמצאו את המתנה המושלמת שהיולדת תשמח לקבל.
  • פריטים – יכול להיות שאתם מכוונים לפריטים מסוימים אותם תרצו להעניק. שמיכה נעימה, חיתולי טטרה יפים, בובות מתוקות ובגדים ראשונים, הם רק חלק מהפריטים שיכולים להיות בתוך המארז.
  • קונספט – בהתאם להכרות שלכם עם היולדת תוכלו לבחור בקונספט מתנה. למשל, יכול להיות שתרצו שהפריטים השונים יהיו מלאים בחיות חמודות ויכול להיות שתרצו דווקא להתמקד בצבע מסוים. 

קבלו מאיתנו המלצות להכנת מתנה ליולדת בהרכבה אישית 

מצד אחד, יצרנו מארזי לידה שאנחנו יודעות שאהובים על יולדות רבות. מצד שני, אנחנו מאפשרות לכם להרכיב את המתנה כך שתהיה מקורית, תואמת לתקציב ולקונספט שאתם רוצים. אנחנו נשמח לעזור לכם לבנות את המארז המושלם ונדאג שיגיעו באריזה מעוצבת שכיף לשמור.

אם יש לכם שאלות בנוגע למוצרים השונים, אם אתם רוצים להגדיר את התקציב ושנמליץ לכם בהתאם על המוצרים הטובים ביותר, כל שעליכם לעשות הוא ליצור איתנו קשר.

הוספת את המוצר לעגלת הקניות שלך

שימי לב ❤️, המשלוח חינם בקניה מעל 299₪