משלוחים מעל 299₪ חינם, אספקה בין 2-4 ימי עסקים. ייתכנו עיכובים עקב המלחמה

babyzone

It's a NewBorn Baby Kids World

הרשמה לניוזלייטר של בייביזון

הירשמי לניוזלייטר שלנו וקבלי עדכונים על המבצעים הכי חמים ו10% הנחה לקנייה ראשונה

מתנות ללידה ראשונה

מתנות ללידה ראשונה שכיף לקבל

לידה ראשונה היא ללא כל ספק מרגשת. הכל חדש, הכל עוצמתי והמשפחה החדשה שנוצרת מרגשת גם את הסביבה, המשפחה הרחוקה והחברים. קניית מתנות ללידה ראשונה תמיד מעלות חיוך והן הזדמנות לקחת חלק מהחגיגה. 

לאחר הלידה, המשפחה החדשה צריכה להתרגל למצב החדש ולצד זאת מחכות לה לא מעט משימות. סידורים בבית, דאגה לתינוק והשלמות ציוד, הם חלק מהמשימות שמלוות את המשפחה. עכשיו, זה הזמן להעניק מתנת לידה מיוחדת, שימושית וכזו שכל אחת תשמח לקבל.

מתנות שימושיות לתקופת ההורות הראשונית

בתקופה הראשונה לחייו, התינוק בעיקר ישן ואוכל. למרות שהפעולות הללו עשויות להישמע פסטורליות למדי, רוב ההורים מוצאים את עצמם מחליפים בגדים רבים, נושאים את התינוק וזקוקים לחיתולי בד רבים ותוך ימים ספורים מגיע הזמן לחשוף את התינוק לגירויים נוספים. המתנות המתאימות לאחר הלידה הראשונה יהיו שימושיות בדיוק בתקופה זו.

המתנה המושלמת לאחר הלידה הראשונה תהיה שימושית ובו זמנית גם יפה ומעוצבת. באופן טבעי, ההורים שמים לב לאופן בו הם מלבישים את התינוק. הם בוחרים את סביבת השינה, האוניברסיטה ולכן מארזי הלידה המעוצבים יכולים להיות מושלמים. 

שליחת המתנה לכל כתובת 

את המתנה תוכלו להביא אתכם בביקור, אך אם אתם מחפשים מתנות ללידה ראשונה לקרובי משפחה רחוקים מעט או לחברים מהעבודה ואין לכם תכנון להגיע בקרוב, תוכלו פשוט לשלוח את המתנה לכתובת הרצויה. המשפחה החדשה צריכה פעמים רבות את הזמן שלה, את המרחב ולא תמיד קל לקבל אורחים לאחר לידה. 

זה לא אומר שאתם צריכים לוותר על מתנה אלא פשוט להעניק אותה בדרך הנוחה ביותר.

קיים מערך משלוחים מהירים לכל רחבי הארץ, כך שתוכלו לבחור כל מוצר או מארז לידה, להוסיף ברכה ואנו נדאג לשאר.

מתנות ללידה ראשונה המגיעות במארז מרשים

מארזי הלידה מכילים פריטים איכותיים ושימושיים בתקופת ההורות הראשונית. בתוכם יכולים להיות חיתולי בד, בגדים לניו בורן, סדין לעריסה, צעצוע בד לתלייה או לאחיזה ועוד שלל פריטים, בהתאם לסוג המארז. כל הפריטים הללו נכנסים לתוך קופסת מגנט יוקרתית ולצד זאת כרטיס ברכה מעוצב עם המילים שאתם תבחרו.

לנוחיותכם, תוכלו לבחור מארז מתוך המלאי הקיים באתר, על פי התקציב, התכולה או הקונספט שמוצא חן בעיניכם. כל המוצרים נבחרים בקפידה בדגש על איכות, מקוריות והתאמה לעונת השנה כך שהפריטים תמיד שימושיים. כמו כן, תוכלו ליצור מארז מקורי שלכם, עם מוצרי האיכות שתבחרו ואנחנו נדאג לשלוח אותו לכתובת שתמסרו.

הוספת את המוצר לעגלת הקניות שלך

שימי לב ❤️, המשלוח חינם בקניה מעל 299₪